اعلام زمان مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد از 15 خرداد ماه (93/3/3)

ایران کنفرانس

اعلام زمان مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد از 15 خرداد ماه

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام زمان برگزاری مصاحبه‌های آزمون دکتری این دانشگاه تا 15 خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ دکتر ناصر اقبالی در نشستی خبری با بیان اینکه میزان تاثیرگذاری مصاحبه در آزمون دکتری 25 درصد و میزان تاثیرگذاری نمره آزمون 75 درصد است، اظهارکرد: از گروه‌های آموزشی درخواست شده که زمان قطعی مصاحبه را اعلام کنند و امیدواریم از15 خردادماه زمان بندی مصاحبه در گروه‌های مختلف از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net منتشر شود.

وی با بیان اینکه مصاحبه‌های آزمون دکتری در «دوره با آزمون» هزینه‌ای نخواهد داشت، اظهارکرد: تنها مصاحبه‌های دوره‌های بدون آزمون هزینه‌ای دارد که هزینه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه داوطلبان بین دو تا سه برابر ظرفیت بسته به گروه‌های آموزشی به دانشگاه‌ها معرفی شده‌اند، تصریح کرد: داوطلبانی که در دوره بدون آزمون، شرکت کرده‌اند باید در تاریخی که ثبت نام شده‌اند فارغ التحصیل شده باشند. درغیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

اقبالی همچنین درباره دوره دکتری پژوهش و استادمحور با بیان اینکه این طرح از سال جاری برای اولین بار در دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد، گفت: تفاوت این شیوه با شیوه معمولی این است که در صورتی که فرد استاد خود را مشخص کرده باشد به سرعت وارد مرحله تحقیقاتی و پژوهشی می‌شود. هرچند که احتمال در نظر گرفتن واحد درسی توسط گروه‌های آموزشی برای دانشجو وجود دارد.

وی با بیان اینکه این شیوه دانشگاه را به صنعت و بازار نزدیک تر می‌کند، گفت: نحوه پذیرش در این دوره‌ها از طریق آزمون و بدون آزمون خواهد بود.

اقبالی با بیان اینکه بین 20 تا 50 درصد ظرفیت گروه‌های آموزشی بسته به تقاضای واحدهای مجری دکتری به دوره پژهش محور، استاد محور واگذار شده است، خاطرنشان کرد: کسانی که در آزمون دکتری به مصاحبه دعوت شده‌اند مختارند که در هر دو سیستم متقاضی شوند و پس از اتمام مصاحبه ما شیوه انتخاب را از داوطلب می‌پرسیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس