آغاز آزمون ارشد آزاد از پنجشنبه با رقابت نیم‌میلیون داوطلب (93/3/7)

ایران کنفرانس

آغاز آزمون ارشد آزاد از پنجشنبه با رقابت نیم‌میلیون داوطلب

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنجشنبه هشتم خردادماه تا روز شنبه ۱۰ خردادماه با رقابت ۵۵۰ هزار داوطلب در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

ناصر اقبالی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اعلام این خبر افزود: هر داوطلب می بایست با توجه به زمان برگزاری آزمون خود در حوزه امتحانی که از قبل مشخص گردیده، حضور به هم رسانند. ساعت آغاز آزمون های صبح 8:00 و آزمون های بعدازظهر 16:00 عصر خواهد بود.

وی افزود: داوطلبان می بایست یکساعت قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون در حوزه امتحانی حضور به هم رسانند.

اقبالی تأکید کرد: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه و یا اصل کارت ملی در حوزه امتحانی ضروری است.

رییس مرکز آزمون تأکید کرد: داوطلبان به هنگام استقرار در صندلی خود شماره کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود را بررسی کنند و در صورت وجود هرگونه مغایرت به مسئولین مربوطه اطلاع دهند.

اقبالی در ادامه توصیه کرد: به همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی نظیر ماشین حساب، تلفن همراه، دستگاههای حافظه دار و ارتباطی و مشابه آن در جلسه آزمون ارشد ممنوع است.

اقبالی گفت : داوطلبان در نظر داشته باشند از زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند، می بایست شماره داوطلبی خود را یادداشت نموده و آن را تاپایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکزآزمون دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه افزود: از آنجاییکه سوالات اکثر مجموعه های این آزمون به صورت تستی برگزار می شود، داوطلبان می بایست با توجه به ردیف هر سوال، پاسخ را با مداد سیاه معمولی بطور یکنواخت و پررنگ علامتگذاری کنند. در مورد برخی از مجموعه های گروه هنر که سوالات آن به صورت تستی و تشریحی می باشد، داوطلبان لازم است وسایل مورد نیاز آزمون تشریحی را که در برگ ورود به جلسه آنها قید گردیده است به همراه داشته باشند.

اقبالی توصیه کرد: در سوالات تستی هر پاسخ صحیح یک نمره مثبت و هر پاسخ غلط   نمره منفی منظور می شود. بنابراین بهتر است داوطلبان بطور حدسی و تصادفی پاسخ نداده و فقط به سوالاتی که از جواب آن مطمئن هستند، پاسخ دهند.

رئیس مرکز آزمون ،گفت : داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.pubr-azmoon.com  ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند .

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس