آیین‌نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد (93/3/25)

ایران کنفرانس

آیین‌نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به منظور ایجاد وحدت رویه و پاسخگویی به درخواست ماموریت و یا انتقال اعضای هیات علمی تمام وقت بر اساس نیاز واحدهای تابعه، شرایط متقاضی، رعایت سایر مقررات و در نظر گرفتن مصلحت دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه ماموریت و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

طیق آیین نامه مذکور، موافقت رؤسای واحدهای مبدأ و مقصد، تأیید هیأت اجرایی جذب استان‌های مبدأ و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبدا به مقصد است.

همچنین از جمله شرایط انتقال ، موافقت روسای واحدهای مبدأ و مقصد است و متقاضی نباید هیچگونه تعهدی به واحد مبدا داشته باشد و یا با توافق واحدهای مبدا و مقصد، تعهد متقاضی انتقال داده شود.

متقاضی انتقال باید دو سال متوالی به صورت مامور در واحد مقصد خدمت کند و در صورت رضایت واحد مبدا و مقصد و تایید شورای جذب هیات علمی سازمان مرکزی، انتقال قطعی انجام خواهد شد.

انتقال از واحد مبدأ( پس از اتمام ماموریت 2 ساله) و کسب حداقل 70 درصد امتیازات ارتقا به مرتبه علمی بالاتر در کمیته منتخب استانی و تایید شورای جذب هیات علمی دانشگاه (از تاریخ استخدام یا از تاریخ آخرین ارتقای مرتبه قبل) الزامی است و  عملکرد آموزشی- پژوهشی و اجرایی متقاضی بر مبنای آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی ارزیابی می‌شود.

تایید هیات اجرایی جذب استان‌های مبدا و مقصد و موافقت شورای جذب هیات علمی دانشگاه از دیگر شرایط ماموریت عضو هیات علمی از واحد مبدا به مقصد است.

به گزارش آنا، این آیین نامه در شصت و پنجمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و به تایید رئیس دانشگاه رسید و از تاریخ تصویب لازم است اجرا شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس