زمان آغاز ترم تابستان در دانشگاه آزاد/ امکان اخذ حداکثر 10 واحد (93/3/26)

ایران کنفرانس

زمان آغاز ترم تابستان در دانشگاه آزاد/ امکان اخذ حداکثر 10 واحد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد زمان آغاز ترم تابستان در این دانشگاه را اعلام کرد و گفت: امکان اخذ حداکثر 10 واحد درسی در ترم تابستان دانشگاه وجود دارد.

حسین غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان آغاز ترم تابستان در دانشگاه آزاد، گفت: از اول تیرماه، ترم تابستان در دانشگاه آزاد آغاز می شود و به مدت 8 هفته نیز به طول می انجامد.

وی با بیان اینکه برخی دانشگاهها نیمسال دوم تحصیلی را کمی دیرتر آغاز کردند و کمی در برگزاری ترم تابستان تاخیر خواهند داشت، ادامه داد: ممکن است برخی واحدها در برگزاری ترم تابستان نوسان داشته باشند و به جای 8 هفته و ارائه 10 واحد درسی، اقدام به برگزاری 6 هفته کلاس با 6 واحد درسی کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره برگزاری ترم تابستان در واحدهای بزرگ این دانشگاه، تاکید کرد: واحدهای بزرگ ملزم هستند ترم تابستان را از اول تیرماه برگزار کنند.

به گفته این مقام مسئول دانشگاه آزاد، سایر واحدها طبق روال معمول می توانند 6 واحد درسی را در تابستان ارائه دهند و طی روزهای 5 تا 6 تیرماه باید ثبت نام از دانشجویان را انجام داده باشند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس