شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دکتری (93/3/28)

ایران کنفرانس

شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دکتری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

دکترعبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: 95 درصد مراحل تصویب آیین نامه دکتری طی شده است. آخرین جلسه امروز چهارشنبه با حضور وزیر و اعضای شوری برگزار و نتیجه آن اعلام خواهد شد و تلاش می‌شود تا آیین نامه جدید در سال جاری اجرایی شود.

وی در مورد شرایط جدید آیین‌نامه دکتری توضیح داد: کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل 16 در مقطع کارشناسی، فاصله یک سال بین زمان فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، کسب امتیاز 70 از 100 در جدول، کسب حداقل 10 امتیاز در بخش پژوهش و دارا بودن مدرک زبان از جمله آیلس و تافل و... مورد جدیدی است که به تازگی اضافه شده و از شرایط آیین نامه دکتری است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در خاتمه تاکید کرد: آیین‌نامه جدید مشمول فارغ‌التحصیل امسال می‌شود و کسانی که سال گذشته فارغ‌التحصیل شده باشند نمی‌توانند از این آیین‌نامه استفاده کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس