انتشار زمان مصاحبه 11 رشته دیگر دکتری دانشگاه آزاد (93/4/2)

ایران کنفرانس

انتشار زمان مصاحبه 11 رشته دیگر دکتری دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر که جدول زمان‌بندی 11 رشته دکتری تخصصی (PHD) بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت، گفت: زمان مصاحبه 11 رشته دکتری تخصصی اعلام شد و دعوت شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت از زمان دقیق مصاحبه خود آگاه شوند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، علوی فاضل افزود: جدول زمان‌بندی کلیه رشته‌های دکتری تخصصی اعلام شده است، به غیر از رشته الهیات و معارف اسلامی – فقه و مبانی حقوق اسلامی که زمان برگزاری مصاحبه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای مصاحبه گفت: دعوت شدگان می‌بایست پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، مدارک و سوابق علمی پژوهشی خود شامل پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتید بتوانند وضعیت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسی قرار دهند.

علوی فاضل افزود: با توجه به اینکه دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان‌نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

وی گفت: در صورتی که هر دعوت شده به مصاحبه با سوال یا ابهامی مواجه شد می‌تواند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com و با مطرح کردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ از نظر کارشناسان روابط عمومی مرکز آزمون در اسرع وقت بهره‌مند شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس