15 تیرماه آغاز ثبت نام نقل و انتقال ترم تحصیلی آینده دانشگاه آزاد (93/4/6)

ایران کنفرانس

15 تیرماه آغاز ثبت نام نقل و انتقال ترم تحصیلی آینده دانشگاه آزاد

از 15 تیرماه، ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال نخست سال تحصیلی آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرایند ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد در نیمسال نخست تحصیلی آینده طی روزهای 15 تا 30 تیرماه انجام می شود.

هزینه بررسی مدارک در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته 32 هزار و 500، در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته 62 هزار و 500 تومان، در مقطع کارشناسی ارشد 94 هزار و 500 تومان و در مقطع دکتری 145 هزار و 500 تومان اعلام شد.

نحوه بررسی و مدارک مورد نیاز:

تمام دانشجویان جهت انجام امور نقل و انتقال باید از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویی در زمان مقرر اقدام کنند و نیازی به مراجعه به واحدهای دانشگاهی مبداء، مقصد و سازمان مرکزی نیست.

انتقال یا میهمانی دانشجویان در صورت احراز شرایط مندرج در آیین نامه و دایر بودن رشته، گرایش و مقطع تحصیلی در واحد مقصد و نداشتن منع آموزشی امکان پذیر است.

واحد دانشگاهی موظف است صحت مدارک ارسالی دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی را ضمن مطابقت با اصل بررسی و در آرشیو بانک اطلاعاتی دانشجو جهت نظارت بعدی ناظران سازمان مرکزی نگهداری کند.

انتقال دائم دانشجویان در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه فقط یک بار در طول تحصیل امکان پذیر است.

انتقال دائم دانشجویان در تمامی موارد آئین نامه در نیمسال آخر تحصیل ممنوع است.

میهمانی دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند به واحدهایی که پذیرش بدون آزمون دارند پس از تایید واحد مبداء، واحد مقصد و سازمان مرکزی امکان پذیر است و در صورتی که شهر مورد درخواست دانشجو، پذیرش بدون آزمون نداشته باشد حداکثر می تواند و ترم میهمانی شود.

انتقال دانشجویانی که بدون آزمون پذیرش شده اند به واحدهایی که پذیرش بدون آزمون دارند پس از تایید واحد مبداء، واحد مقصد، مرکز آزمون و سازمان مرکزی امکان پذیر است.

واحدها و مراکز دانشگاهی مقصد باید پس از پایان هر نیم سال میهمانی لیست نمرات دانشجویان میهمان را در اسرع وقت جهت درج در سوابق و پرونده آموزش آنان به واحد مبداء ارسال کنند، بدیهی است این گونه دانشجویان باید در هر نیمسال میهمانی ضمن اخذ لیست دروسی از واحد مبداء جهت ثبت نام به واحد مقصد مراجعه کنند.

درخواست نقل و انتقال پذیرفته شدگان جدیدالورود در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه از بدو قبولی به واحد مقصد امکان پذیر و بدیهی است در خواست نقل و انتقال سایر دانشجویان در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه پس از گذشته یک نیمسال از قبولی ضمن ثبت نام در واحد دانشگاهی مبداء امکان پذیر است.

نقل و انتقال دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش شده اند پس از گذشته یک نیمسال از قبولی در صورت داشتن شرایط مندرج در آیین نامه امکان پذیر است.

نقل و انتقال دانشجویان واحدها الکترونیکی ممنوع است.

دریافت پایان نامه دانشجوی میهمانی در صورت نداشتن منع آموزشی با نظر معاونت آموزشی واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد و تایید کمیسیون موارد خاص دانشجویی امکان پذیر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس