شروع ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پرديس های خودگردان دانشگاه‌ها از 17 تیر (93/4/12)

ایران کنفرانس

شروع ثبت نام مقاطع ارشد و دکتری پرديس های خودگردان دانشگاه‌ها از 17 تیر

شرایط و نحوه ثبت ‌نام آزمون ورودي دوره هاي پرديس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) و كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره‌هاي پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در مقطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org با دريافت این دفترچه نسبت به خريداري كارت اعتباري ثبت‌ نام از طريق كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب اقدام کنند.

مهلت ثبت ‌نام آزمون ورودي دوره هاي پرديس خودگردان دانشگاهها در مقاطع دكتري (نيمه متمركز Ph.D) از بعد از ظهر روز سه‌شنبه 17 تیر آغاز می شود و تا يكشنبه 22 تیرماه ادامه دارد.

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت ‌نام آزمون ورودي متمركز در دوره‌هاي مجازي (ويژه شاغلين) و پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 93 را نیز اعلام کرد.

دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره‌هاي مجازي (ويژه شاغلين) و پرديس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 93 از روز سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کلیه متقاضیان برای شرکت در این دوره می توانند همانند مقطع دکتری با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org دفترچه را با خريداري كارت اعتباري ثبت‌ نام دریافت کنند. مهلت ثبت نام در این دوره نیز همانند مقطع دکتری در روزهای 17 تا 22 تیرماه است.

اطلاعيه تكميلي ثبت نام در هر دو مقطع متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس