جزئیات ثبت‌نام آزمون متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی اعلام شد/ثبت نام از 17 تیر (93/4/16)

ایران کنفرانس

جزئیات ثبت‌نام آزمون متمرکز کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی اعلام شد/ثبت نام از 17 تیر

سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات مربوط به ثبت‌نام آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۳ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات مربوط به ثبت‌نام آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 را اعلام کرد.

براساس این گزارش؛ ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از فردا سه‌شنبه 17 تیرماه آغاز می‌شود و در روز یکشنبه 22 تیرماه پایان می‌یابد.

این آزمون در 6 گروه آموزشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار می‌شود.

دفترچه راهنمای آزمون نیز فردا سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان براساس علاقه می‌توانند منحصرا در یک کد رشته ثبت‌نام کرده و در آزمون شرکت کنند.

تمام فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی مورد تایید بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی می‌توانند در این آزمون در کدرشته‌های اعلام شده (به جز کدرشته امتحانی که شرط عنوان مدرک تحصیلی در آن مشخص و در جدول امتحانی درج شده است) شرکت کنند.

تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی منوط به قبولی در دوره‌های ورودی و گذراندن دوره پیش‌نیاز است که هزینه دوره‌های پیش‌نیاز نیز از سوی دانشجویان پرداخت می‌شود هر داوطلب باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای دریافت دفترچه راهنما اقدام کند.

داوطلبان باید دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنند، زیرا با توجه به اینکه در برخی رشته‌ها پذیرش در پردیس‌ها و رشته‌های مجازی صورت نمی‌گیرد، داوطلب باید پیش از خرید کارت اعتباری از وجود رشته مورد نظر خود مطمئن باشد و مدارک و اطلاعات مورد نیاز را آماده کند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلب باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت سازمان سنجش وجه ثبت‌نام را پرداخت کرده و سپس نسبت به تکمیل پیش‌نویس تقاضانامه آزمون اقدام کند.

داوطلب باید پس از کنترل اطلاعات تکمیلی در فرم پیش‌نویس تقاضانامه و اطمینان از صحت اطلاعات تا پایان یکشنبه 22 تیرماه برای ثبت‌نام اقدام کند.

سطح سوالات اختصاصی در حد دانش و تحصیلات فارغ‌التحصیلان کارشناسی و مطابق با فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی شده است، در سه زبان عمومی نیز در تمام رشته‌ها زبان انگلیسی با ضریب یک در نظر گرفته شده است.

کد و نام رشته و مواد امتحانی و ضرایب دروس در جداول مربوط به تفکیک گروه آزمایشی درج شده و کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط نیز از روز چهارشنبه 19 شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش آنا، براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون متمرکز دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلان) و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال 93 در روز جمعه 21 شهریور امسال در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس