ثبت‌نام آزمون دکتری پردیس‌های خودگردان آغاز شد (93/4/17)

ایران کنفرانس

ثبت‌نام آزمون دکتری پردیس‌های خودگردان آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش از آغازثبت نام آزمون نیمه متمرکز دوره های پردیس خودگردان در مقطع دکتری(Ph.D) سال 1393 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت‌نام این آزمون ازطریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ از امروز سه شنبه 17 تیرماه آغاز شد و تا یکشنبه 22 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته از امروز روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحانات‌ مربوط شرکت‌ نماید.

به گفته توکلی، با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 500 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد:داوطلبان به سوالات کلیه دروس تخصصی با ضریب 4، دروس استعداد تحصیلی با ضریب یک و زبان انگلیسی با ضریب یک پاسخ خواهند داد.

توکلی در مورد زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون نیز گفت:‌ بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون نیمه متمرکز دوره‌های پردیس خودگردان در مقطع دکتری (Ph.D) سال 1393 در روز جمعه 21 شهریور ماه برگزار می‌شود و کارت داوطلبان نیز طی روزهای 18 الی 20 شهریور از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج تعیین می‌گردد، خاطرنشان کرد: نظر به اینکه تعیین قطعی حوزه های برگزاری در این آزمون، بعد از مشخص شدن آمار ثبت نام کنندگان صورت خواهد گرفت، لذا تأکید می‌گردد برگزاری این آزمون در مراکز استان و یا با توجه به آمار داوطلبان در یک یا چند استان، تجمیع خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس