آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در کارشناسی ارشد (93/4/17)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در کارشناسی ارشد

فرآيند ثبت نام پذيرش بدون آزمون ورودي متقاضيان واجد شرايط براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد سال تحصيلي 94-93 از 15 تیرماه آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجويان واجد شرايط آيين نامه باید قبل از اسكن تقاضانامه و بارگذاري آن در سايت سازمان، جهت تاييد و مهر آن به دانشگاه فارغ التحصيلي خود مراجعه کنند.

به متقاضيان پيشنهاد می شود به دليل محدوديت ظرفيت موجود دانشگاهها، انتخابهاي خود را افزايش دهند. لزوماً تمام متقاضيان ثبت‌نام شده جايابي نخواهند شد. جايابي توسط سازمان صرفاً براي دانشگاه‌ها و موسساتي صورت مي‌گيرد كه مستقيماً اقدام به پذيرش دانشجو براساس آيين نامه مذكور نکرده اند.

از شروع ثبت ‌نام تا هر زمان (حتي زمان فارغ‌التحصيلي) چنانچه مشخص شود متقاضي براساس آيين نامه مذكور و كليه مصوبات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري واجد شرايط نبوده است، قبولي وي لغو خواهد شد .

در صورت وجود هرگونه مغايرت بين اطلاعات درج شده در تقاضانامه اسكن شده متقاضيان و اطلاعات وارد شده براي ثبت‌ نام در سايت سازمان داوطلب از فرآيند جايابي توسط سازمان حذف خواهند شد .

در صورت مغاير بودن اطلاعات تقاضانامه اسكن شده با اصل تقاضانامه براي ارائه به دانشگاه معرفي شده، قبولي داوطلب لغو خواهد شد .

متقاضياني كه از سوي دانشگاه‌ها اقدام به پذيرش کرده اند و اسامي آنها از طرف دانشگاه به اين سازمان اعلام شده است از فرآيند جايابي توسط سازمان حذف خواهند شد.

چنانچه اطلاعات ثبت نامی داوطلبی توسط سازمان سنجش تأیید شده باشد، داوطلب مجاز نیست که اطلاعات خود را ویرایش کند. دانشجو يا فارغ التحصيلان هر يك از واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي، مجاز به ثبت نام در اين سيستم نیستند.

وضعیت پذیرش دانشگاهها و کد رشته محل های موجود برای انتخاب رشته در قسمت اطلاعات مورد نیاز قرار داده شده است که لازم است پیش از شروع فرآیند ثبت نام توسط متقاضی مورد توجه قرار گیرد.

قبل از انتخاب رشته شرايط و ضوابط كد رشته محل هاي انتخابي مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته كارشناسي ارشد سال 1393 را مطالعه و پس از آن اقدام به انتخاب رشته کنند.

كليه متقاضياني كه مشمول آيين‌نامه شماره 22354/و در تاریخ 2 خرداد 91 براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد هستند و موفق به اخذ پذيرش از هيچ دانشگاهي نشده‌اند، مي‌توانند جهت ثبت‌نام با در نظر گرفتن كليه شرايط آيين نامه و مصوبات مربوطه كه قبلاً در سايت سازمان اطلاع رساني شده است طبق فرآيند اقدام کنند.

در حال حاضر 273 دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ظرفیت خود را برای جایابی اعلام کرده اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس