آغاز طرح چهارساله ساخت هفت پردیس دانشگاهی در تهران (93/4/27)

ایران کنفرانس

آغاز طرح چهارساله ساخت هفت پردیس دانشگاهی در تهران

میرزاده در جلسه هیأت امنای استان تهران از اجرای طرح تجمیع واحدهای تهران با نام «هفت پردیس دانشگاه آزاد» خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان شایسته ساختمان و سازه‌هایی در شأن خود است که این تنها با اجرای طرح تجمیع امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری آنا، جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز با حضور دکتر میرزاده و اعضای هیات امناء استان تهران و سایر مسئولان دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر میرزاده در توضیح دستور جلسه، گفت: تعیین تکلیف اموال مازاد دانشگاه، تصمیم گیری درخصوص افزایش شهریه در سال تحصیلی 94-93 با میانگین 15درصد، دریافت تسهیلات بانکی برای طرح‌های عمرانی از طریق امضای تفاهم‌نامه با بانک‌ها، تصمیم گیری درباره طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان، تعیین و تغییر ساختار تشکیلاتی واحدهای دانشگاهی مستقر در استان و همچنین انتخاب روسای  واحدهای تهران شمال و تهران جنوب را از موارد مطروحه در این جلسه برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح اهمیت و چگونگی اجرای طرح تجمیع واحدها در شهر تهران افزود: 30 ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه واقع در پاسداران به سایت حصارک انتقال داده شده و به زودی با تبدیل به احسن و فروش ساختمان‌های مازاد، شاهد اجرای طرح تجمیع واحدهای شهر تهران با نام «هفت پردیس دانشگاه آزاد» خواهیم بود که زمان اجرای آن چهار سال است و مجموعه زیربناهای این پردیس حدود 600 هزار متر مربع است.

وی دانشگاه آزاد را بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان خواند و گفت: متأسفانه به دلیل عدم تجمیع واحدهای این دانشگاه در شهر تهران، بزرگی و عظمت دانشگاه به چشم نمی‌آید و این؛ اجرای طرح تجمیع را ضروری می‌کند.

دکتر میرزاده تصریح کرد: به عنوان مثال واحد تهران مرکز با 49هزار دانشجو در چندین ساختمان در سطح شهر تهران پراکنده است و این دور از شأن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری خاورمیانه است.

ابراز امیدواری نسبت به تداوم همکاری و همیاری استانداری و شهرداری تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از استانداری و شهرداری تهران برای اجرای هرچه سریعتر طرح تجمیع واحدهای شهر تهران، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز شهرداری و استانداری تهران کمک‌های قابل توجهی به دانشگاه آزاد کرده اند و امیدوارم تا انتهای اجرای این طرح بزرگ، که به نوعی آبروی آموزش‌عالی کشور نیز محسوب می‌شود، این همکاری و همیاری تداوم داشته باشد.

دکتر میرزاده با قدردانی از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی برای پیگیری هرچه سریع‌تر طرح تجمیع واحدهای شهر تهران، ادامه داد: خوشبختانه مهندس‌هاشمی با جدیت و تلاشی مدام و خستگی ناپذیر در حال پیگیری این پروژه بزرگ بوده و با فروش برخی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد که شرایط تبدیل به احسن شدن را ندارند، شاهد یکپارچه شدن تمام واحدهای دانشگاه آزاد در سال‌های آینده خواهیم بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس