تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات (93/4/30)

ایران کنفرانس

تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت علوم، از تصویب و اجرای طرح راهبردی تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی خبر داد.

دکتر حمید میرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در نظام آموزش عالی کشور، به شرایط جدید دانشگاه‌ها در تحصیلات تکمیلی اشاره و ظرفیت سازی قانونی برای تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را هدف‌گذاری مدیریت این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ،گسترش قانونمند دانشگاه را در گرو تصویب رشته/محل‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در سراسر کشور دانست، به طوری‌که علاوه بر امکان افزایش پذیرش دانشجو، تحصیل این عزیزان در محل سکونتشان را نیز امکان پذیر می‌کند.

وی، تقویت واحد‌های دانشگاهی با تصویب رشته‌های تحصیلی را توسعه‌ای پایدار مبنی بر کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و از برگزاری چندین نشست و تشکیل کارگروه تخصصی با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

میرزاده با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد تفاهم‌نامه علمی مشترک به منظور تکمیل کادر هیات علمی، تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی همان شهر، فراهم کردن استانداردهای رشته‌های دانشگاهی با نگاه افزایش کیفیت، رضایتمندی و قانون‌گرایی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،طرح تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات با مشارکت واحدهای دانشگاهی هم جوار آنها همراه با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت 10 ماهه عنوان کرد.

میرزاده، صرفه‌جویی حاصل از کاهش حجم ساختار و تشکیلات اداری دانشگاه ،ارتقاء رتبه و رقابت پذیر شدن واحدهای دانشگاهی ، بومی‌گزینی ، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و تثبیت قانونی ظرفیت‌های عظیم دانشگاه در تحصیلات تکمیلی را از مهم‌ترین موفقیت‌های این طرح عظیم آموزش عالی دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌ اضافه کرد:در این طرح کلیه واحدها وپردیس‌های علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی همان شهر تجمیع شده و با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری دایر در واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات در واحدهای حاصل این تجمیع، ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش می‌یابد.

وی از رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری وزارت علوم و تحقیقات و تلاش و پیگیری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس مرکز آزمون و سایر مشاوران و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق این موفقیت بزرگ قدردانی کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس