دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی منتشر شد (93/5/2)

ایران کنفرانس

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی منتشر شد

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: زمان دقیق انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد علوم پزشکی در حال بررسی است و داوطلبان می‌توانند در اوایل هفته آینده انتخاب رشته کنند.

محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته امروز دوم مرداد ماه روی سایت سنجش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قرار گرفت.

وی ادامه داد: تصویر فرم پاسخ نامه داوطلبان به صورت اسکن شده روی سایت قرار خواهد گرفت تا در صورتی که داوطلبان اعتراضی به نتایج دارند، از این طریق نتایج خود را بررسی کنند.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در مورد تعداد داوطلبان و ظرفیت پذیرش این آزمون اظهارکرد: حدود60 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و تا کنون نزدیک به 4500 ظرفیت اعلام شده است. اما امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.

پورکاظمی در ادامه در مورد انتخاب رشته دستیاری دندان پزشکی و دستیاری پزشکی توضیح داد: داوطلبان این دو آزمون می‌توانند در اوایل هفته آینده انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد:‌ در آزمون دستیاری دندان پزشکی بالغ بر1500 نفر شرکت کرده‌اند و ظرفیت آن 400 نفر است. حد نصاب نمره برای قبولی در این آزمون 50 درصد بوده و نزدیک به 550 نفر است.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در مورد آزمون دستیاری پزشکی نیز گفت: بالغ بر 1200 نفر در این آزمون شرکت‌ کرده‌اند و این آزمون 2500 نفر ظرفیت پذیرش دارد.

پورکاظمی تاکید کرد: احتمال افزایش ظرفیت پذیرش در هر دو آزمون وجود دارد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس