رسیدگی به 3000 پرونده بی‌پاسخ درباره جذب هیأت علمی (93/5/20)

ایران کنفرانس

رسیدگی به 3000 پرونده بی‌پاسخ درباره جذب هیأت علمی

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از رسیدگی به پرونده 3000 داوطلب جذب خبر داد که در دوره گذشته به آنان پاسخی داده نشده بود و گفت: فرایند بررسی صلاحیت استادان چهار ماه و نیم به طول می انجامد.

محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: همزمان با دوره مدیریت جدید در وزارت علوم، روند تایید صلاحیت متقاضیان جذب شفاف تر شد، این در حالیست که در دوره گذشته بررسی صلاحیت ها کاملاً در ابهام قرار داشت.

وی ادامه داد: مرکز جذب وزارت علوم درباره هیچ فردی قضاوت نمی کند و اگر هم موردی وجود داشته باشد افراد از خود دفاع می کنند که در روشن شدن ابهامات بسیار موثر واقع می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، اظهار داشت: اصلاً اجازه نمی دهیم یک عضو هیأت علمی در حالت ابهام و تحیر باقی بماند و نداند مشکلش چیست. استادان به من نامه می نویسند و من نامه ها را بررسی می کنم.

به گفته رضوان طلب، کل فرایند بررسی صلاحیت استادان چهار ماه و نیم به طول می انجامد.

وی درباره بررسی پرونده افراد تاکید کرد: در نوروز سال 93 اعلام کردم تا پرونده بدون پاسخ از دوره گذشته به جا مانده مرکز جذب در تعطیلات عید باید باز باشد و در این مدت به سه هزار پرونده بی پاسخ رسیدگی کردیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس