آخرین اخبار از اعلام نتایج و ظرفیت بورس مربیان (93/5/22)

ایران کنفرانس

آخرین اخبار از اعلام نتایج و ظرفیت بورس مربیان

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: نتایج بورس مربیان دانشگاه‌ها در سال جاری اعلام شده و پذیرش بورس مربیان در سال 94 براساس آیین نامه جدید صورت می گیرد.

احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بورس مربیان گفت: فعالیت های اجرایی بورس مربیان سال 93، از سال گذشته آغاز شده بود. مصاحبه و تکمیل پرونده آن نیز اوایل سال جاری انجام شد و درحال حاضر مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی افزود: لیست افرادی که پس از مصاحبه علمی و تکمیل پرونده در چهار گروه بورس مربیان دانشگاه سراسری، بورس مربیان دانشگاه آزاد، بورس مربیان دانشگاه‌های غیرانتفاعی و بورس مربیان سایر دستگاه ها پذیرفته شدند به صورت موردی به اطلاع این افراد رسیده است.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزود: از هر دانشجو خواسته شده تا اولویت های خود مبنی براینکه مایل است در کدام دانشگاه تحصیل کند را اعلام کند. هر نفر از این افراد می توانند دو دانشگاه در شهرستان و یک دانشگاه در تهران را برای تحصیل انتخاب کنند.

وی افزود: به دانشگاه ها ابلاغ کرده ایم که به هر دانشجو که پذیرش دادند تحصیل خود را از مهرماه سال جاری در آن دانشگاه آغاز کند.

غلامی ظرفیت بورس مربیان در سال جاری را 200 نفر عنوان کرد و افزود: این افراد آذرماه سال گذشته معرفی شدند و امسال پرونده آنها کامل و نهایی شده به دانشگاه ها معرفی شده‌اند و در صورت اخذ پذیرش از مهر ماه سال جاری تحصیل خود را آغاز می کنند.

وی در خصوص بورس مربیان برای سال آینده نیز گفت: آیین نامه بورس مربیان برای سال 94 تغییر کرده است و براساس آیین نامه جدید پذیرش ها صورت خواهد گرفت. درحال حاضر مشغول تخصیص سهمیه به دانشگاه‌ها هستیم و از دانشگاه‌ها در خواست کرده ایم گزارش خود را مبنی براینکه چه تعداد مربی دارند و اینکه چه تعداد از آنها پیمانی یا رسمی هستند و سابقه علمی آنها چگونه است را جمع آوری کرده و به اداره کل بورس سازمان اعلام کنند تا بر اساس آن برای سال آینده  ظرفیت ها اعلام شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس