اسامي پذيرفته شدگان کنکور دکتری 93 یکشنبه 26 مرداد اعلام می شود (93/5/23)

ایران کنفرانس

اسامي پذيرفته شدگان کنکور دکتری 93 یکشنبه  23 مرداد اعلام می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 روز يكشنبه 26 مردادماه از طريق ‌سايت سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: داوطلباني كه در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 پس از انتشار كارنامه اوليه نسبت به درج اولويت‌هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته خود مندرج در سايت اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام کرده و بر اساس نتايج گزينش اوليه در يك يا چند كدرشته‌محل از اولويت‌هاي انتخابي براي مصاحبه معرفي و در مصاحبه شركت کردند، می توانند نتایج آزمون خود را در سایت مشاهده کنند.

وی افزود: اسامي پذيرفته شدگان نهايي آزمون در روز يكشنبه 26 مرداد از طريق ‌سايت اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org اعلام می شود.

خدایی خاطرنشان کرد: داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي اين آزمون قرار مي‌گيرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعيه‌ سازمان با مراجعه به وب سايت اطلاع‌رساني دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ذيربط و كسب اطلاع از برنامه زماني ثبت نام و مدارك مورد نياز براي ثبت نام مربوط به هر كدرشته محل، در زمان مقرر براي ثبت‌نام و ساير مراحل پذيرش به نشاني مشخص شده در سايت موسسه آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند.

به گزارش مهر، تعداد 240 هزار و 391 نفر در آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1393 ثبت نام کردند. آزمون در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد.

از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده، تعداد 194 هزار و 296 نفر در جلسه آزمون حاضر  بودند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 بر روی سایت سازمان قرار گرفت.

از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون 49 هزار و 537 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی 27 هزار و 485 نفر برای مصاحبه معرفی شدند.

ظرفیت پذیرش 12 هزار و 188 نفر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس