اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله انتخاب مجدد دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (93/6/26)

ایران کنفرانس

اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله انتخاب مجدد دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت محل‌های جدید در مقطع دکترای تخصصی شرکت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. com از وضعیت خود مطلع شوند، پذیرفته شدگان می‌توانند از روز شنبه با مراجعه به واحدهای پذیرفته شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام، کارت ملی و کپی آن، شناسنامه و کپی آن، 6 قطعه عکس 4×3، برای برادران مشمول 12 قطعه عکس و اصل مدرک کار‌شناسی ارشد یا گواهی موقت خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که اگر داوطلبی هم در انتخاب اولیه و هم در انتخاب مجدد پذیرفته شده باشد، می‌تواند هرکدام را که علاقه‌مند است اتنخاب کند به آنا گفت: همه پذیرفته شدگانی که در هر دو مرحله انتخاب رشته قبول شده‌اند، می‌توانند هرکدام از رشته محل‌های مورد نظر را با توجه به علاقه‌مندی انتخاب کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: الگوی انتخاب مجدد امسال بر اساس رعایت عدالت آموزشی و بومی گزینی طراحی شده که باعث ایجاد رضایت بیشتر پذیرفته شدگان شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس