دکترای تخصصی دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت ندارد/احتمال افزایش رشته‌‌محل‌های جدید برای ترم بهمن‌ (93/6/29)

ایران کنفرانس

دکترای تخصصی دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت ندارد/احتمال افزایش رشته‌‌محل‌های جدید برای ترم بهمن‌

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه دکترای تخصصی تکمیل ظرفیت ندارد، گفت: رشته‌محل‌های جدیدی را از وزارت علوم درخواست کردیم که در صورت صدور مجوز برای بهمن‌ماه اعلام می‌شود.
مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: الگوی انتخاب رشته مجدد در مرحله دکترای تخصصی، امسال بر اساس رعایت عدالت آموزشی و بومی گزینی طراحی شد که ایجاد رضایت بیشتر پذیرفته شدگان را نیز به همراه داشت.

وی افزود: پذیرفته شدگان انتخاب مجدد می‌توانند از امروز شنبه با مراجعه به واحدهای پذیرفته شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

علوی فاضل گفت: تمام پذیرفته شدگانی که در هر دو مرحله انتخاب رشته قبول شده‌اند، می‌توانند هرکدام از رشته محل‌های مورد نظر را با توجه به علاقمندی انتخاب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به انجام انتخاب رشته مجدد، این مرحله از پذیرش داوطلبان دکترای تخصصی، تکمیل ظرفیت ندارد، البته رشته‌محل‌هایی را به وزارت علوم درخواست دادیم که در صورت صدور مجوز برای ترم بهمن اعلام می‌شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: البته اگر در دو روز آینده مجوز این رشته‌محل‌ها از سوی وزارت علوم صادر شود می‌توانیم تکمیل ظرفیت هم داشته باشیم ولی احتمال انجام این مسئله بسیار کم است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس