آخرین فرصت پذیرفته‌شدگان ارشد و دکتری آزاد برای جابجایی (93/10/15)

ایران کنفرانس

آخرین فرصت پذیرفته‌شدگان ارشد و دکتری آزاد برای جابجایی

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت:داوطلبان آزمون‌های سال 93 در دو مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی دانشگاه آزاد فقط تا روز شنبه 20 دی برای ثبت نام جابجایی خود فرصت دارند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبانی که با شرکت در آزمونهای سال 93 در دو مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net نسبت به ثبت درخواست جابجایی خود اقدام کنند که زمان برای ثبت در این سامانه روز شنبه مورخ 20 دی ماه 93 پایان خواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده و این امکان را می دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده اند بتوانند جابجا شوند.

علوی فاضل تأکید کرد: داوطلبان درنظر داشته باشند که بعد از زمان اعلام شده این سامانه بسته خواهد شد لذا هیچ درخواستی مبنی بر جابجایی پذیرفته نخواهد شد.

معاون سنجش و پذیرش درخصوص زمان اعلام نتایج ثبت درخواستها گفت: زمان اعلام نتایج درخواست‌های ثبت شده پایان دی ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش، علوی فاضل در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به بسته شدن این سامانه در هفته آینده عملاً جابجایی متقاضیان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در سال تحصیلی 93 به پایان خواهد رسید.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس