بررسی صلاحیت عمومی بیش از 39 هزار متقاضی جذب هیات علمی (93/11/15)

ایران کنفرانس

بررسی صلاحیت عمومی بیش از 39 هزار متقاضی جذب هیات علمی

معاون تایید صلاحیت و توانمندی علمی هیات مرکزی جذب آمار فعالیت های صورت گرفته در این معاونت را طی سال های 88 تا 93 اعلام کرد.

غلامحسین خدری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: معاونت تایید صلاحیت و توانمندی علمی هیات مرکزی جذب وزارت علوم، فرایند جذب و تبدیل وضعیت ها را بررسی می کند، پرونده های ارسالی از طریق هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها، توسط این معاونت استعلام می شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر در 31 استان کشور دفتر تحقیق و جذب استانی این معاونت فعال است که تحقیق مربوط به اعضای هیات علمی توسط این دفاتر انجام می شود.

معاون تایید صلاحیت و توانمندی علمی هیات مرکزی جذب افزود: پس از اینکه تحقیق های لازم انجام شد، نتیجه به دانشگاه‌ها ارایه می شود، دانشگاه‌ها نیز برمبنای جواب استعلام و تحقیق کارهای صلاحیت عمومی و علمی پرونده های تشکیل شده را در هیات های اجرایی جذب مورد بررسی قرار می دهند.

وی یادآورشد: سپس پرونده‌های بررسی شده برای ما ارسال می شود، کارهای صورت گرفته برروی پرونده ها مرور می شود، سپس در هیات مرکزی جذب مطرح شده و  در صورت تایید به دانشگاه ارسال می شود.

خدری به آمار فعالیت های صورت گرفته توسط  معاون تایید صلاحیت و توانمندی علمی هیات مرکزی جذب وزارت علوم از سال 88 تا 30 دی ماه 93 اشاره کرد و گفت: طی این سال‌ها در بخش تعیین صلاحیت های عمومی 39 هزار و 251 پرونده متقاضی بررسی شده که بالغ بر 91 درصد آنها تایید شده است .

وی ادامه داد: در بخش تعیین صلاحیت علمی نیز طی سال های مذکور 5 هزار و 827 پرونده ارایه شده که 86 درصد این پرونده ها تایید شده است.

خدری یادآور شد: طی این مدت استعلام هایی که از مراجع سه گانه صورت گرفته 212 هزار و 256 مورد و تحقیق هایی که صورت گرفته 88 هزار و 992 پرونده بوده است .

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس