تغییر معدل در آیین نامه استعداد درخشان/ نمره زبان کاهش یافت (93/11/28)

ایران کنفرانس

تغییر معدل در آیین نامه استعداد درخشان/ نمره زبان کاهش یافت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم از تصویب تغییرات آیین نامه استعداد های درخشان خبر داد و گفت: این آیین نامه ظرف دو سه روز آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آیین‌نامه‌ای که مدتی پیش ابلاغ شده بود مورد اعتراض برخی از دانشجویان قرار گرفت و نیاز به بازنگری داشت و سه تغییر در این آیین‌نامه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: اولین تغییر این بود که میانگین معدل کارشناسی که 16 بود قرار شد با توجه به تفاوت نظام نمره‌دهی دانشگاه‌های مختلف ترازبندی شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: همچنین شیوه امتیازدهی به مقالات بر اساس آئین نامه ارتقاء دانشگاه بود که این مساله نیز حذف و مقرر شد جدولی تعبیه شود که متناسب با خود دانش آموختگان امتیازدهی صورت گیرد.

وی یادآورشد: تغییر سوم نیز در مورد نمره زبان بود که نمره زبان در آیین‌نامه قبلی حداقل 70 بود که در آیین‌نامه جدید این نمره به 50 کاهش داده شد.

به گزارش مهر، براساس این گزارش در آیین نامه  استعداد درخشان که به دانشگاه ها ابلاغ شده بود دانشجویان به ضروری بودن نمره زبان انگلیسی و سطح بالای نمره خواسته شده، به ضرورت بالا بودن معدل دوره کارشناسی و امتیاز بندی مقالات پژوهشی و آموزشی براساس آیین نامه ارتقاء اعتراض داشتند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس