تمدید مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیات علمی تا دوم اسفند (93/11/30)

ایران کنفرانس

تمدید مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیات علمی تا دوم اسفند

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی از تمدید مهلت ثبت‌نام در جذب اعضای هیات علمی تا ساعت 24 یکشنبه دوم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام رضوان‌طلب در نشست خبری که ظهر امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: قبلا اعلام شده بود که آخرین مهلت ثبت‌نام 30 بهمن است اما به دلیل درخواست‌های متعدد مبنی بر تمدید این مهلت، زمان ثبت‌نام تا ساعت 24، دوم اسفندماه تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند مجددا به سایت مراجعه کنند و با توجه به اطلاعاتی که به سایت اضافه شده، اگر حس می‌کنند اولویت‌های آنها نیاز به ویرایش دارد، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی با تاکید بر اینکه مهلت ویرایش اطلاعات تا 5 اسفند ادامه دارد، افزود: آمارها نشان می‌دهد که مراجعات افراد برای ثبت‌نام در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است، به طوری که در طول دو هفته،5000 نفر ثبت‌نام کرده‌اند اما در طول سه روز 10 هزار نفر به این 5000 نفر اضافه شده است.

رضوان‌طلب ادامه داد: تعداد ثبت‌نام کنندگان تاکنون 17 هزار و 196 نفر اولویت و ظرفیت جذب 2292 نفر است. پیش‌بینی می‌شود حدود 22 هزار نفر متقاضی ثبت‌نام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس