اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد (93/12/2)

ایران کنفرانس

اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،‌دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: کلیه متقاضیانی که برای دکتری پژوهش محور ثبت نام کرده اند، می توانند امروز ساعت 14 با مراجعه به سایت www.azmoon.net از وضعیت خود مطلع شوند.

علوی فاضل با بیان اینکه روند بررسی پرونده های متقاضیان پژوهش محور زمان بر است، گفت: پرونده متقاضیان با توجه به حد نصاب های معدل و ضرایب تعیین شده بر اساس رشته انتخابی داوطلبان بررسی شده و حائزین شرایط اولیه امروز اعلام خواهند شد.

وی در خصوص زمان مصاحبه دعوت شدگان گفت: متقاضیان حائز شرایط از امروز می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از نحوه مصاحبه خود مطلع شوند. زمان و محل مصاحبه داوطلبان رشته های مختلف از طریق همین سامانه و به تدریج اعلام خواهد شد .

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص مدارک لازم برای روز مصاحبه گفت: دعوت شدگان به مصاحبه می بایست فرم پیشنهادی طرح تحقیقاتی که زمان ثبت نام ارسال کرده اند به ضمیمه پروپوزال طرح تحقیقاتی، اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و کلیه سوابق و تولیدات علمی و پایان نامه کارشناسی ارشد و ریز نمرات خود را به همراه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، وی تأکید کرد: حضور استاد راهنما با تصویر حکم کارگزینی خود در جلسه مصاحبه ضروری است و در صورت عدم حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه، مصاحبه متقاضی کم لن یکن تلقی شده و هیچ مسئولیتی متوجه دانشگاه نیست.

علوی فاضل در پایان گفت: نتیجه نهایی پذیرش دوره دکتری پژوهش محور پس از انجام مصاحبه علمی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس