آزمون دکتری 94 جمعه برگزارمی‌شود (93/12/14)

ایران کنفرانس

آزمون دکتری 94 جمعه برگزارمی‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 از صبح 12 اسفندماه آغاز شده، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، پنجشنبه 14 اسفندماه، 147هزار داوطلب یعنی بیش از 72 درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کردند.

دکتر توکلی در گفت‌و ‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون 201 هزار و 563 نفر بوده است، به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

وی در مورد شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی نیز اظهار کرد: شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی داوطلب در شهرستان مربوط، روی پرینت کارت شرکت درآزمون درج شده است، لذا به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود که به موقع در محل برگزاری آزمون حضور یافته و با توجه به بعد مسافت برخی حوزه های امتحانی از بعدازظهر  پنجشنبه 14 اسفند نسبت به شناسایی حوزه امتحانی خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان با تاکید بر اینکه فرآیند برگزاری دوره دکتری از ساعت 8 صبح جمعه 15 اسفندماه در کلیه حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود، افزود: داوطلبان توجه داشته باشند نیم ساعت قبل از آغاز امتحان درهای حوزه بسته می‌شود بنابراین باید قبل از بسته شدن درها در جلسه آزمون حاضر باشند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس