آزمون دکتری 94 برگزار شد (93/12/16)

ایران کنفرانس

آزمون دکتری 94 برگزار شد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 صبح  جمعه 15 اسفندماه برای تعداد 201 هزار و 563 داوطلب برگزار شد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: این آزمون که به منظور پذیرش دانشجو در 250 کدرشته امتحانی و هفت گروه آزمایشی در 53 شهرستان و 102 حوزه امتحانی برگزار شد که براساس گزارشات اولیه رسیده از حوزه‌های برگزاری، این آزمون با کیفیت مطلوب و امنیت کامل برگزار شده است.

وی افزود: داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی گروه‌های آموزشی علوم پایه و فنی و مهندسی در مدت 150 دقیقه به سوالات دروس تخصصی مربوط و 90 دقیقه به سوالات استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی یعنی جمعا 240 دقیقه به سوالات پاسخ دادند. همچنین داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی گروه‌های آموزشی علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان در مدت 120 دقیقه به سوالات دروس تخصصی و 90 دقیقه به سوالات استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی یعنی جمعا 210 دقیقه به سوالات پاسخ دادند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه سازمان سنجش برای ارتقای حوزه‌های برگزاری آزمون نیاز به نظرات داوطلبان شرکت کننده دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان سنجش در جهت بهبود و ارتقای کیفیت حوزه‌های برگزاری آزمون نیاز به نظرات داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده‌ها و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌های امتحانی دارد، لذا این سازمان از کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون دعوت می‌کند نسبت به تکمیل پرسشنامه ارزیابی در این آزمون که از این ساعت لغایت چهارشنبه 20 اسفند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل این ارزیابی اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس