اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در دهه سوم فروردین 94 (93/12/16)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در دهه سوم فروردین94

به گزارش ایسنا ، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشوردر مورد زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری گفت: پس از قرائت پاسخ‌نامه‌ها، تصحیح اوراق، محاسبه نمرات خام، تراز و نمرات کل و... نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و در دهه سوم فروردین 94 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

توکلی ادامه داد: در نیمه اول اردیبهشت‌ماه 94، مجازین به انتخاب رشته ضرورت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشر شده توسط سازمان سنجش با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام کنند و کدرشته‌محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و در مدت مشخص شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: پس از انتخاب رشته توسط مجازین به انتخاب رشته گزینش علمی اول به منظور گزینش اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته‌های محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دانشجو براساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل‌های تراز شده در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دیگر سوابق انجام می‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس