اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری در نیمه دوم اردیبهشت 94 (93/12/16)

ایران کنفرانس

اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری  در نیمه دوم اردیبهشت 94

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوب وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و حداکثر در پنج کدرشته محل در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده و برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: گزینش و پذیرش نهایی در آزمون دکتری از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی براساس نمره کل حاصل از 30 درصد نمره آزمون (نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 30 درصد معدل‌های تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد) و 70 درصد نمره مصاحبه تخصصی (بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم) اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به اولویت کدرشته محل‌های مربوط، ظرفیت پذیرش، سهمیه داوطلبان و با توجه به حدنصاب تعیین شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو صورت خواهد گرفت.

اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریورماه

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان در مورد زمان اعلام فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریور 94 روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس