تصویب ایجاد ۷ رشته جدید در مقاطع دکتری و ارشد دانشگاه تبریز (93/12/20)

ایران کنفرانس

تصویب ایجاد ۷ رشته جدید در مقاطع دکتری و ارشد دانشگاه تبریز

رییس دانشگاه تبریز گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هفت رشته تحصیلی جدید در دانشگاه تبریز ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ایجاد رشته های جدید در این دانشگاه گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سه رشته در مقطع دکتری تخصصی و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه ایجاد شد.

وی با اشاره به این رشته ها گفت: ایجاد رشته های بیوشیمی، حقوق عمومی و مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع دکتری تخصصی و رشته های مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، مهندسی سیستم های میکرو نانو الکترومکانیک و مهندسی کشاورزی – علوم دامی در مقطع کارشناسی ارشد مورد موافقت قرار گرفته است.

پورمحمدی افزود: همچنین با موافقت شورای گسترش، رشته مهندسی کشاورزی – علوم دامی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر وابسته به این دانشگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه با افزوده شدن این تعداد رشته شاهد درخشش هر چه بیشتر این دانشگاه خواهیم بود، گفت: کارشناسی های لازم برای افزوده شدن سایر رشته ها به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی انجام شده است و در پی موافقت وزارت علوم برای افزوده شدن این رشته های درسی به دانشگاه هستیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس