دوره دکتری مشترک دانشگاه شریف و هنگ کنگ برگزار می‌شود (94/1/1)

ایران کنفرانس

دوره دکتری مشترک دانشگاه شریف و هنگ کنگ برگزار می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه HKUST کشور هنگ کنگ دوره دکترای مشترک در رشته های مهندسی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتی شریف دوره دکترای مشترک با دانشگاه HKUST کشور هنگ کنگ که دارای رتبه جهانی ۱۷ در رشته‌های مهندسی است را برگزار می کند از دانشجویان متقاضی درخواست می شود حداکثر تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۴ اطلاعات درخواست شده را به دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه تحویل دهند.

براساس این موافقت‌نامه دانشجو دو سال از دوره دکترای خود را در دانشگاه علم و فناوری هنگ‌کنگ گذرانده و در این مدت پس از کسر شهریه ماهانه مبلغی در حدود ۱۴۰۰ دلار آمریکا توسط دانشگاه هنگ‌کنگ پرداخت می‌شود و در پایان دانشجو علاوه بر مدرک دکترای شریف، مدرک دکتری از دانشگاه هنگ‌کنگ دریافت می‌کند.

دانشگاه علم و فناوري هنگ‌كنگ، يكي از هشت دانشگاه هنگ‌كنگ است كه هم‌اكنون بالاترين رتبه جهاني مهندسي را نيز در ميان دانشگاه‌هاي اين كشور داراست و در رتبه‌بندي Times Higher در سال ۲۰۱۳ رتبه كلي ۵۷ رادر ميان دانشگاه‌هاي جهان به‌دست آورده است (همچنين رتبه ۲۱ مهندسي). اين دانشگاه در سال ۱۹۹۱ تأسيس گشته و اكنون داراي شش مدرسه در دو پرديس مختلف است و بيش از نه هزار دانشجو دارد كه پنج درصد آن‌ها دانشجوي بين‌المللي هستند.

رشته‌هاي موردنظر براي برگزاري دوره شامل كليه رشته‌هاي مهندسی موجود در مدرسه مهندسي دانشگاه علم و فناوري هنگ‌كنگ و دانشگاه صنعتي شريف و به‌ويژه رشته های مهندسي عمران، مهندسي كامپيوتر، مهندسی شيمي و بيومولكولي، مهندسي مكانيك، مهندسي صنايع،

(اطلاعات بيشتر در وب‌گاه دانشگاه قابل دسترس است: http://www.ust.hk/eng/index.htm)) حداكثر تعداد دانشجويان شركت‌كننده در دوره براي هر سال تحصيلي پنج نفر است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس