تقویم آزمونهای سراسری و آزاد سال 94 (94/1/6)

ایران کنفرانس

تقویم آزمونهای  سراسری و آزاد سال 94

با شروع هر سال دغدغه کنکوری ها هم آغاز می شود، خرداد ماه کنکور است و شهریور ماه اعلام نتایج. تقویم آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری سال ۹۴ نشان از سالی پر آزمون دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون سراسري در دو نوبت ۱۹ تا ۲۸ بهمن و ۱۷ تا ۲۰ اسفند سال ۹۳ انجام گرفت. توزیع کارت آزمون در روزهای دوشنبه ۱۸ خرداد تا چهارشنبه ۲۰ خرداد صورت می گیرد و آزمون سراسری در روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه ۹۴ برگزار می شود.

نتایج اولیه آزمون نیمه اول مردادماه ۹۴ و نتایج نهایی شهریور ماه ۹۴ اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴

ﺛﺒﺖ نام برای آزمون ورودي ﺗﺤﺼﻴﻼت ﺗﻜﻤﻴﻠﻲ (کارشناسی ارشد) سال ۹۴ در روزهای ۱۷ تا ۲۵ آبان ۹۳ انجام شد. آزﻣﻮن ورودي ﺗﺤﺼﻴﻼت ﺗﻜﻤﻴﻠﻲ در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ﺑﻬﻤﻦ برگزار شد. ﻧﺘﺎﻳﺞ اوﻟﻴﻪ آزﻣﻮن ﺑﺼﻮرت ﻛﺎرﻧﺎﻣﻪ و  اﻧﺘﺨﺎب رﺷﺘﻪ ﺗﻮﺳﻂ داوﻃﻠﺒﺎن نیمه دوم ارددﻳﺒﺸﻬﺖ ۱۳۹۴ منتشر می شود.

اﻃﻼﻋﻴﻪ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﮔﺎن ﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮ ﻇﺮﻓﻴﺖ پذیرش ﻧﻴﻤﻪ دوم ۱۳۹۴ ﺧﺮداد ﻣﺎه ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد و در نهایت نتاﻳﺞ ﻧﻬﺎﻳﻲ آزﻣﻮن کارشناسی ارشد دﻫﻪ اول ﺷﻬﺮﻳﻮرﻣﺎه ۱۳۹۴ اعلام می شود.

آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۴ در روزهای ۱۶ تا ۲۳ آذر ۹۳ انجام شد و پس از آن این آزمون در ۱۵ اسفند ۹۳ برگزار شد.

نتایج اولیه دهه سوم فروردین ماه ۹۴ و انتخاب رشته اینترنتی برای مجازین نیمه اول اردیبهشت ۹۴ انجام می گیرد. اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت نیمه دوم اردیبهشت اعلام شده و  نتایج نهایی نیمه اول شهریور ۹۴ منتشر می شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۴

ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد سال ۹۴ رشته های علوم پزشکی به همراه ارسال مدارك اسكن شده فقط بصورت اينترنتی در روزهای اول تا دهم بهمن ماه ۹۳ انجام شد.  ويرايش و تصحيح اطلاعات داده شده توسط داوطلبان نیز در روزهای  ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه انجام گرفت.

توزيع كارت ورود به جلسه آزمون- برگه راهنما و ساير اطلاعات مربوط به اجراي آزمون در روزهای ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۹۴ انجام می گیرد و آزمون (طي نوبتهاي صبح و عصر) در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۴ برگزار می شود.

كليد اوليه در ۱۰ خرداد، مهلت ارسال اعتراضات نسبت به سؤالات آزمون فقط بصورت اينترنتی ۱۰ تا ۱۳ خرداد و كليد نهايي در ۳۱ خرداد ۹۴ اعلام می شود. اسامی دانشگاه های پذیرنده و ظرفيت پذیرش به همراه کارنامه علمی مرحله اول در ۶ تیرماه ۹۴ اعلام می شود. داوطلبان در روزهای ۶ تا ۹ تیرماه رشته محل را انتخاب می کنند و اسامي نهايي پذيرفته شدگان و کارنامه نهایی ۴ شهریورماه ۹۴ منتشر می شود.

آزمون دستیاری دندانپزشکی

ثبت نام و ارسال مدارك اینترنتي داوطلبان بیست و نهمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در روزهای ۳ تا ۱۰ اسفند ۹۳ انجام شد. نتیجه بررسي مدارک ۵ اردیبهشت ۹۴ اعلام می شود و پس از آن کارت ورود به جلسه در ۲۰ خرداد توزیع و آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی در  ۲۵ خرداد ۹۴ برگزار می شود.

کلید اولیه سئوالات در  ۲۷ خرداد و کلید نهایی در ۳ تیر ماه ۹۴ منتشر می شود و پس از آن انتخاب رشته - محل داوطلبان واجد شرایط در روزهای ۱۳ تا ۱۸ تیرماه ۹۴ انجام می گیرد و در نهایت اسامي نهایي پذیرفته شدگان ۲۱ مردادماه ۹۴ منتشر می شود.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه آزاد

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد در روزهای ۱۰ تا ۳۰ آذر ماه انجام شد. این آزمون در روزهای ۷ ، ۸ و ۹ خردادماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریور ماه ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد.

آزمون دکتری تخصصی سال  ۹۴ دانشگاه آزاد

ثبت‌نام  آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد در ۹ تا ۳۰ آذرماه ۹۳ انجام شد. آزمون دکتری سال ۹۴ این دانشگاه در ۱۰ بهمن ماه ۹۳ برگزار شد .

اسامی پذیرفته شدگان جهت شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اواخر خرداد ماه ۹۴ اعلام خواهد شد و نتیجه نهایی نیز  اواخر شهریور ماه ۹۴ منتشر می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس