جزئیات آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی (94/1/15)

ایران کفرانس

جزئیات آزمون‌های ارشد آزاد و دولتی

نتایج آزمون‌های ارشد دانشگاههای آزاد و دولتی که سالانه داوطلبان بسیاری برای شرکت در آن‌ها ثبت‌نام کرده و با یکدیگر به رقابت می پردازند، در ماههای نخستین سال جدید مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد 94 که 812 هزار و 812 نفر ثبت‌نام و شرکت کردند در صبح و عصر چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن 93 در 62 شهرستان و 102 حوزه امتحانی دانشگاهی برگزار شد.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور درمورد زمان اعلام نتایج این آزمون گفت:نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده، در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده خواهد شد.

حسین توکلی در گفت و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در نیمه دوم اردیبهشت نسبت به انتخاب حداکثر صد کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود، از کد رشته یا رشته های امتحانی مجاز اقدام و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب الویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنی ثبت کنند.

وی در پایان گفت: فهرست قبول شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد 94 در دهه اول شهریور ماه 94 اعلام خواهد شد.

برگزاری آزمون ارشد آزاد از 7تا 9 خرداد 94

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از ثبت‌نام 560 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد.

علوی فاضل در گفت و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،درمورد زمان برگزاری این آزمون گفت:آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در صبح و عصرهفت، هشت و 9 خرداد 94 در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح ازساعت 8 و در نوبت عصر از ساعت 16 آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه فرایند توزیع کارت از سوم خرداد آغاز می‌شود،افزود:داوطلبان از تاریخ 3 خرداد با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.در صورت وجود مغایرت بین اطلاعات داوطلب و اطلاعاتی که در کارت ورود به جلسه درج شده است،فرد می تواند با همراه داشتن مدارک لازم به حوزه امتحانی خود مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص اقدام نماید.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان درمورد زمان اعلام نتایج آزمون ارشد گفت:نتایج نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریور 94 اعلام می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس