راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال واحد علوم و تحقیقات با یک میلیون و سیصدهزار کتاب (94/1/22)

ایران کنفرانس

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات با یک میلیون و سیصدهزار کتاب

کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات به منظور ارائه خدمات تهیه و تامین متون علمی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عرفان لطفی گفت: منابع قابل دسترسی در کتابخانه دیجیتال و مرکز اسناد علمی واحد علوم و تحقیقات شامل بیش از یک میلیون و سیصد هزار عنوان کتاب الکترونیکی و حدود چهل میلیون مقاله از منابع معتبر علمی جهان است.

مدیر کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات افزود: این مجموعه اکنون در حال تکمیل بانک داده بوده و دسترسی به این منابع در آدرس www. esource. ir امکانپذیر است.

لطفی اظهار کرد: این پروژه در فازهای بعدی دسترسی به منابع علمی دیگری شامل بیش از دو میلیون پایان نامه در رشته‌های مختلف دانشگاهی و همچنین دوره‌های آموزشی تخصصی چند رسانه‌ای دانشگاهی را میسر خواهد کرد.

وی امکان جستجوی پیشرفته در منابع مختلف و گستردگی منابع موجود در این مجموعه را از ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه دانست و تصریح کرد: دانشجویان گرامی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کتابخانه دیجیتال  با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و شماره ملی به عنوان رمز عبور از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

مدیر کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه اطلاعات بیش از بیست هزار نفر از دانشجویان این واحد در پایگاه این مجموعه وارد شده است، ادامه داد: دانشجویانی که قادر به ورود به پایگاه نیستند لازم است نسبت به تکمیل فرم عضویت اقدام کنند که پس از تائید اطلاعات آنان امکان استفاده از این مجموعه را خواهند داشت.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 22 فروردين 1394 ، 09:27)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس