آغاز به کار سامانه ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 (94/1/23)

ایران کنفرانس

آغاز به کار سامانه ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار سامانه جذب هیات علمی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: از  22 فروردین سامانه جذب اعضای جدید هیات علمی به آدرس http://jazb.iau.ir آغاز به کار کرده و متقاضیان می توانند به این سایت مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از باز شدن سامانه ثبت نام برای استخدام هیات علمی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: سامانه ثبت نام برای استخدام هیات علمی جدید در سال جاری از امروز (شنبه 22 فروردین) آغاز به کار کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: فرآیند استخدام اعضای هیات علمی جدید در دانشگاه به دو صورت انجام خواهد شد. در گام نخست اساتید و فارغ التحصیلان دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه مذکور آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کنند و در گام دوم دانشجویانی که امتحان جامع دکتری را داده باشند و از شرایط بسیار خوبی از نظر علمی و فعالیت های تحقیقاتی برخوردار باشند، با تایید دانشگاه، بورس شده و به استخدام دانشگاه درخواهند آمد.

وی با تشریح جذب درون سازمانی اعضای هیات علمی نیز گفت: همچنین اعضای هیات علمی که در واحدهای دانشگاهی خود با کمبود دانشجو در رشته تخصصی خود مواجه هستند می توانند با مراجعه به این سایت آمادگی شان را برای همکاری با واحدهای دیگر در رشته تخصصی خود اعلام کنند.

دکتر غریبی تاکید کرد: این فرایند کاملا رقابتی بوده و واحدهای دانشگاهی با بررسی سابقه علمی و تحقیقاتی این اساتید از توان علمی و تحقیقاتی این اساتید بهره خواهند برد.

وی از جذب 5 هزار نفری هیات علمی جدید در دانشگاه خبر داد و گفت: در سال جاری نیز مانند سال 93 در حدود 5 هزار نفر عضو هیات علمی به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد و هم اکنون نیز سایت ثبت نام به آدرس http://jazb.iau.ir در حال فعالیت است و متقاضیان می توانند به آن رجوع کنند.

ترم تابستانی از ابتدای تیر ماه آغاز خواهد شد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود به آغاز ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: ترم تابستانی این دانشگاه نیز از ابتدای تیرماه به مدت 8 هفته آغاز خواهد شد و تمامی واحدها موظف هستند تا پایان خرداد تمامی امتحانات را به پایان برده و نتایج آن را به دانشجویان اعلام کنند.

دکتر غریبی تصریح کرد: تمامی واحدها باید برنامه ریزی خود را به گونه ای انجام دهند که امتحانات تا نیمه خرداد ماه به پایان رسیده و نتایج آن تا پایان خرداد به دانشجویان اعلام شود تا دانشجویان بتوانند برای ترم تابستان خود برنامه ریزی کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس