آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان هیات علمی دانشگاه آزاد (94/1/31)

ایران کنفرانس

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان تهران یکی از اهداف جذب هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی را توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی دانست.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مهرداد نوابخش مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، درباره جذب هیات علمی در سال جاری، گفت: جذب ۵۰۰۰ عضو هیئت علمی که ویژگی‌های علمی مد نظر دانشگاه را داشته باشند درحال انجام است و حدود ۳۲ گروه در زمینه‌های گوناگون علوم مشغول به بررسی سوابق ثبت نام کنندگان هستند.

وی افزود: پس از استقبال بی‌نظیری که از جذب هیات علمی صورت گرفت، بررسی سوابق علمی برخی از داوطلبان را آغاز کردیم. جذب هیات علمی با هدف توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه و بالا بردن سطح کیفیت آموزشی صورت گرفته است، برای همین افرادی که جذب می‌شوند باید سوابق درخشان علمی و پژوهشی داشته باشند.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نوابخش ادامه داد: به همین منظور دانشگاه ۵ آیتم اصلی را درنظرگرفته است و با توجه به وضعیت تحصیلی داوطلبان در دوره‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری، بررسی ویژگی‌های کیفی سوابق کاری آن‌ها مثل شرکت درسمینار‌ها و انتشار مقالات، تسلط کامل آن‌ها به زبان انگلیسی، تالیفات و انتشارات مقالات بین المللی برای عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب خواهند شد.

معاون هماهنگی ستاد دانشگاه آزاداسلامی ادامه داد: در دو سال اخیر با تغییر برخی از زیرساخت‌های دانشگاه، توجه به وضعیت علمی اساتید و هیات علمی زیاد شده است، که این موضوع دقت در روند و گزینش افراد را برای جذب هیات علمی نسبت به گذشته سخت‌تر کرده است و بعد از گزینش، این افراد در دوره‌های آزمایشی قرار خواهند گرفت تا توان علمی آن‌ها محک زده شود.

نوابخش درخصوص تغییر برخی از سیاست‌های دانشگاه آزاداسلامی و همچنین تاکید دکتر میرزاده برای ارتباط دانشگاه با صنعت گفت: حوزه‌های علمی نوین و رشته‌های تخصصی جدید در دنیا رو به پیشرفت است و با توجه به شرایط کنونی کشور و مشکلاتی مثل عدم توانایی اقتصادی جوانان و مشکلات اجتماعی، دانشگاه به تبیین سیاست‌های جدید رو آورد، تا با استفاده از دانش نوین جهانی و دررابطه با معضلات جوانان کارآفرینی کند و به نوعی بخش تئوری دانشگاه را به صورت کاربردی به اشتغال زایی برساند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس