اعلام جزئیات ترم تابستان دانشگاه آزاد (94/2/1)

ایران کنفرانس

اعلام جزئیات ترم تابستان دانشگاه آزاد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ترم تابستان این دانشگاه از اول تیرماه آغاز شده و امسال یک ماه به زمان ترم تابستانی این دانشگاه اضافه شد.

حسین غریبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی امسال به مدت هشت هفته از اول تیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ترم دانشجویان کارشناسی تا ۱۰ واحد، دانشجویان کارشناسی ارشد تا ۶ واحد و دانشجویان دکتری نیز تا ۴ واحد می توانند اخذ کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: فقط دانشجویان کارشناسی، در صورتی که کمتر از ۶ واحد اخذ کنند شهریه ثابت آنها نصف محسوب شده و اگر بالای ۶ واحد اخذ کنند، شهریه ثابت آنها دو سوم محسوب می شود.

وی ادامه داد: زمان برگزاری ترم تابستانی در تمام دانشگاه یک‌ماه الی یک‌ماه و یک هفته است. امسال دانشگاه آزاد یک ماه به مدت آن افزوده و ترم تابستان این دانشگاه به دو ماه یک هفته افزایش یافته است.

غریبی ادامه داد: با افزوده شدن مدت ترم تابستان، تعداد واحدهایی که دانشجویان در ترم تابستان اخذ می کنند نیز افزایش یافت به عنوان مثال تعداد ۶ واحد مقطع کارشناسی در ترم تابستان امسال به ۱۰ واحد افزایش یافت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس