پذیرش بدون آزمون در ۱۴۹ رشته در دو دانشگاه و پژوهشگاه (94/2/1)

ایران کنفرانس

پذیرش بدون آزمون در ۱۴۹ رشته در دو دانشگاه و پژوهشگاه

دانشگاه زنجان در ۱۴۵ رشته کارشناسی ارشد و دکتری و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در ۴ رشته به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه زنجان در ۹۳ رشته کارشناسی ارشد و در ۵۲ رشته دکتری پذیرش بدون آزمون دارد.

پذیرش دانشجو بدون آزمون (استعداد درخشان) در دانشگاه زنجان بر طبق آیین نامه «ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر» کارشناسی ارشد و دکتری صورت می گیرد. افراد باید علاوه بر دارا بودن صلاحیت­ های عمومی، شرایط اختصاصی داوطلبان پذیرش بدون آزمون را هم داشته باشند.

داوطلبان حایز شرایط  پس از مطالعه دقیق آیین نامه های یاد شده می توانند فرم­های مربوطه را پس از تكمیل در سر برگ دانشگاه مبدا و تایپ شده از تاریخ ۱۷ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۴ صرفا با پست پیشتاز به آدرس زنجان، بلوار دانشگاه، دانشگاه زنجان کدپستی: ۳۸۷۹۱-۴۵۳۷۱  دفتر استعدادهای درخشان ارسال کنند.

همچنین پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برای نیمسال اول ۹۵-۱۳۹۴ دانشجوی کارشناسی ارشد را بدون آزمون و براساس سوابق علمی، پژوهشی و مصاحبه علمی در رشته مهندسی صنایع پلیمر، مهندسی صنایع پلیمر گرایش بایومتریال، علوم و تکنولوژی پلیمر و مهندسی پلیمریزاسیون می پذیرد.

پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به تشخیص و تایید شورای تحصیلات تكمیلی پژوهشگاه امكان‌پذیر است و تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده براساس این آیین نامه، مجاز نیست.اسامی پذیرفته شدگان توسط پژوهشگاه برای تایید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال می‌شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تایید سازمان مذكور است.

متقاضیان باید كاربرگ درخواست را تکمیل و به همراه سایر مدارك اعلام شده به صورت حضوری حداكثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۴ به مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تكمیلی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به آدرس اتوبان تهران – كرج – كیلومتر ۱۵ – بعد از پیكان شهر –  شهرك علم و فناوری پژوهش، بلوار پژوهش، تحویل دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس