نتایج اولیه آزمون ارشد 94 منتشر شد / اعلام نتایج نهایی دهه اول شهریور (94/2/22)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه آزمون ارشد 94 منتشر شد / اعلام نتایج نهایی دهه اول شهریور

نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 94  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون  روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شد.

تعداد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اظهار کرد: از تعداد 655 هزار و 679 داوطلب حاضر در جلسه آزمون، 429 هزار و 688 داوطلب (65.53 درصد) مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 213 هزار و 982 نفر زن و 215 هزار و 706 نفر مرد هستند.

بنا به گفته مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعداد 429 هزار و 688 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، 142 هزار و 676 داوطلب برای دوره‌های روزانه و سایر دوره‌ها و 287 هزار و 12 داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی سایر دوره‌ها (به جز دوره روزانه) هستند.

توکلی افزود: از تعداد 429 هزار و 688 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، 30 هزار و 846 داوطلب در دو کدرشته امتحانی مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد 14 هزار و 161 نفر زن و 16 هزار و 685 نفر مرد هستند.

زمان انتخاب رشته از 28 لغایت 31 اردیبهشت‌ماه

وی در ادامه در مورد دفترچه راهنما توضیح داد: دفترچه راهنما از ساعت 18 فردا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن و همین‌طور اطلاعیه‌های منتشره سازمان نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب نموده و سپس ابتدا در فرم پیش‌نویس انتخاب رشته درج نمایند و پس از انجام بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت آنها از روز دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه لغایت پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کد رشته محل‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت و علاقه ثبت کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است پس از تایید نهایی کد رشته‌های امتحانی توسط داوطلب، رسید 15 رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرارداده می‌شود، درغیراینصورت ثبت‌نام تکمیل نشده است.

اعلام نتایج نهایی در دهه اول شهریورماه

توکلی در پایان در مورد زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته اظهار کرد: فهرست اسامی قبول شدگان نهایی در دهه اول شهریور ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 22 ارديبهشت 1394 ، 15:17)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس