زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد (94/5/7)

ایران کنفرانس

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

دکتر مجتبی علوی فاضل ، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در یک نشست خبری، زمان انتخاب رشته سال 94 و هم چنین اعلام نتایج آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

...

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

علوی فاضل درباره اعلام نتایج و بررسی مصاحبه های آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد بیان کرد: این آزمون که 10 بهمن 93 با بیش از 111 هزار داوطلب در 215 رشته گرایشی دکتری تخصصی برگزار شده در مرحله مصاحبه تخصصی است.

معاون سنجش دانشگاه آزاد ادامه داد: اسامی چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان برای شرکت در مصاحبه از 23 خرداد اعلام شد و تا کنون از 215 رشته امتحانی برای زمان‌بندی مصاحبه 209 رشته اعلام شده و در حال انجام است. همچنین از این 209 رشته مصاحبه 137 رشته به پایان رسیده است که تا پایان مرداد ماه نیز مصاحبه این دسته از دعوت شدگان به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: نتیجه نهایی مصاحبه ها نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد. ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی حدود 12 هزار نفر است که تا تغییرات جابجایی رشته ها و حذف و تغییر سرفصل ها امکان افزایش یا کاهش ظرفیت ها وجود دارد.

شرایط پذیرش دانشگاه آزاد در دوره دکتری تخصصی پژوهشی

علوی فاضل در خصوص دکتری تخصصی پژوهشی خاطر نشان کرد: این دوره برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مقررات وزارت علوم و مجوزی که از گذشته داشته است برگزار می شود که ثبت نام آن در آذر ماه سال 1393 صورت گرفت و داوطلبان بر اساس شرط معدل بالای 18 برای گروه انسانی و معدل بالای 17 در سایر گروه ها و همچنین دارای بودن نمره پایان نامه بالای 18 دعوت به مصاحبه شدند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تصریح کرد: از آنجایی که دوره دکتری پژوهشی زیر نظر سازمان خدمات و صنعت نیز انجام می شود فرآیند مصاحبه آن طولانی تر است و دانشگاه آزاد تا امروز از 179 رشته مصاحبه 169 رشته را به پایان رسانده و مابقی آنها تا پایان مرداد انجام می شود.

وی ادامه داد: نتایج این مصاحبه ها نیز در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد. همچنین حداکثر ظرفیت پذیرش در این دوره دو هزارو 800 نفر است که این تعداد در سقف پذیرش دانشگاه قرار دارد.

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 94 دانشگاه آزاد

علوی فاضل در جهت توضیح شرایط پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه آزاد گفت: این آزمون 7 تا 9 خرداد ماه برگزار شد که حدود 560 هزار داوطلب در آن شرکت کردند. پذیرفته شدگان در 125 مجموعه امتحانی با هم به رقابت پرداختند که تا کنون فرآیند تصحیح و بررسی اوراق آزمون توسط دانشگاه فراهم شده دانشگاه در این پروسه اوراق را دو بار تصحیح و یک بار رفع مغایرت می کند تا نتایج به سلامت به دست داوطلبان برسد. در این آزمون حدود 190 هزار نفر برای مجموع سال تحصیلی 94-95 پذیرفته می شوند که ظرفیت آن نسبت به سال قبل تغییری نداشته است. همچنین نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس