بخشنامه افزایش تخفیف شهریه ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد (94/6/22)

ایران کنفرانس

بخشنامه افزایش تخفیف شهریه ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تکریم کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد و سازمان سما و فراهم کردن تسهیلات برای ادامه تحصیل اعضای خانواده آنان بخشنامه تخفیف شهریه کارکنان و اعضای هیات علمی و نیز همسر و فرزندان تحت تکفل آنان در هر نیمسال ابلاغ کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، موضوع این بخشنامه که به روسای واحدهای مرکز استان ( دبیران هیات های امنای استانها) واحدهای علوم و تحقیقات تهران و نجف آباد، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده، افزایش تخفیف شهریه ویژه خانواده کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه و اصلاح بند دو بخشنامه 415962/80 مورخ 19 دی 89 است.

بر اساس این بخشنامه، میزان افزایش تخفیف در مقطع کاردانی و کارشناسی ( اعم از پیوسته و ناپیوسته) برای کارکنان و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 10 درصد به 20 درصد و برای اعضای هیات علمی و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 5 درصد به 20 درصد، در مقطع کارشناسی ارشد برای کارکنان و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 10 درصد به 15 درصد و برای اعضای هیات علمی و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 5 درصد به 15 درصد، در مقطع دکتری حرفه ای برای کارکنان و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها میزان تخفیف از 10درصد به 10 درصد و برای اعضای هیات علمی و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 5 درصد به 10 درصد و در نهایت در مقطع دکتری تخصصی برای کارکنان و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 10 درصد به 10 درصد و برای اعضای هیات علمی و همسر و فرزندان تحت تکفل آنها از 5 درصد به 10 درصد می باشد.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام اخیر در راستای تکریم و اعتلای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی من جمله بخشنامه انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی، اعطا بالغ بر ششصد میلیارد تومان تسهیلات بانک ملی به کارکنان و اعضاء هیات علمی، بازنگری در حق فنی و تخصص کارکنان، انتشار نشریه صنفی چاره و... می باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس