آغاز تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد دانشگاه آزاد (94/7/6)

ایران کنفرانس

آغاز تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های باآزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ­ارشد، دکتری تخصصی و رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد از ساعت ۱۴ دوشنبه ۶ مهر آغاز شد و تا ساعت ۲۴روز شنبه ۱۱مهر ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان حاضر در جلسه­ آزمون ­­­­­­­دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی و داوطلبان حاضر در آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان حاضر در رشته های با آزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت کرده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

علوی فاضل یادآور شد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان تا نیمه مهر ماه اعلام خواهد شد و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تابع تقویم آموزشی دانشگاه است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همچنین از تمدید مهلت جابه جایی رشته/ محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد .

وی گفت: مهلت شرکت در جابجایی تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۷ مهر تمدید شد. کلیه پذیرفته شدگان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاداسلامی که متقاضی جابه جایی رشته/محل قبولی خود هستند می توانند تا زمان اعلام شده نسبت به این امر اقدام کنند.

علوی فاضل تاکید کرد: این جابه جایی شامل استان تهران و البرز نیست و زمان اعلام نتایج  این دسته از متقاضیان اواخر هفته جاری خواهد بود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس