ایران سومین کشور دنیا از نظر تعداد فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی (94/8/24)

ایران کنفرانس

ایران سومین کشور دنیا از نظر تعداد فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی

طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ایران از نظر تعداد دانشجویانی که سالانه در رشته‌های مهندسی فارغ‌التحصیلان می‌شوند در رتبه سوم قرار دارد. همچنین روسیه و آمریکا به ترتیب دارای بیشترین تعداد فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مجمع جهانی اقتصاد (the World Economic Forum) در تحقیقی به معرفی کشورهایی پرداخت که سالانه بیشترین تعداد فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی را دارند، البته لازم به ذکر است که هند و چین به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات درست، از این تحقیق حذف شدند.

روسیه اولین کشور از نظر تعداد فارغ‌التحصیلان مهندسی بود زیرا سالانه 454 هزار دانشجوی رشته مهندسی از دانشگاه‌های این کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند. همچنین آمریکا با 238 هزار فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی طی یک سال در رتبه دوم و ایران با اختلاف بسیار اندکی، یعنی با 233 فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی در رتبه سوم قرار گرفت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس