تمدید فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری (95/4/3)

ایران کنفرانس

تمدید فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری

کمیته سیاست‌گذاری حمایت از رساله‌های دکتری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مهلت ارسال رساله‌های دکتری را برای حمایت تا 15 تیر تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به همزمانی پایان فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری با امتحانات دانشجویان و درخواست‌های متعدد برای تمدید زمان ارسال مدارک، براساس تصمیم کمیته سیاست‌گذاری حمایت از رساله‌های دکتری، مهلت ارسال و تکمیل مدارک متقاضیان تمدید شد.

متقاضیان دریافت این حمایت پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه، باید تا 15 تیر طرح‌های خود را در فرمت مشخص شده صندوق به همراه فرم ثبت‌نام به آدرس ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند.

فرم تاییدیه دانشگاه، ریز نمرات و گواهی قبولی در آزمون جامع باید در سربرگ دانشگاه و به صورت اسکن شده به همراه فرم ثبت‌نام و پیشنهاد طرح به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

تعداد 100 طرح در صورت تایید و دارا بودن شرایط لازم مورد حمایت قرار می‌گیرند، طرح‌های ارسالی بعد از انتشار فراخوان دسته‌بندی شده و هر طرح با توجه به موضوع در کارگروه مربوط به آن بررسی می‎شود. سپس با توجه به اولویت‌های مدنظر صندوق، رساله ها از لحاظ علمی داوری می‌شوند. در نهایت طرح برتر از نظر علمی انتخاب شده و برای انجام پژوهش حمایت می‎شود.

این حمایت‎ها برای بالا بردن سطح کیفی رساله‌های دکتری براساس نیاز کشور است تا بر این اساس دانشجویان به انجام طرح‌هایی با کیفیت بالا بدون دغدغه مالی ترغیب شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس