تشریح فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد (95/4/21)

ایران کنفرانس

تشریح فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با توجه به ارتقا مرتبه علمی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، حسین زاده لطفی با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای در این خصوص که به تایید رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده، گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در صورت ارتقای مرتبه علمی، دستورالعمل جامعی تنظیم و ابلاغ شده است.

وی درباره فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی درصورت ارتقای مرتبه علمی گفت: عضو هیات علمی متقاضی تبدیل وضعیت با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه Amoozesh.iau.ir و تکمیل اطلاعات مورد نظر، درخواست تبدیل وضعیت را به حوزه معاونت آموزشی واحد ارسال و آن حوزه نیز درصورت عدم وجود نقص مدارک را جهت بررسی صلاحیت عمومی یا اخذ مجوز تبدیل وضعیت از معاونت امور اساتید نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از طریق سامانه به دبیرخانه هیات اجرایی استان مربوط ارسال می کند.

دکتر حسین زاده لطفی تاکید کرد: کلیه فرآیند تبدیل وضعیت از طریق سامانه به نشانی لینک امور هیات علمی در وب سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس Amoozesh.iau.ir قابل دسترس خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی خاطرنشان کرد: بخشنامه فوق در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صرفا از طریق ارتقا مرتبه علمی(مربی به استادیاری، استادیاری به دانشیاری و دانشیاری به استادی) است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی، دکتر حسین زاده لطفی در پایان خاطرنشان کرد: بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی با استفاده از شناسنامه علمی متعاقبا اعلام می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس