تقویم آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد (95/4/22)

ایران کنفرانس

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخش‌نامه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ این دانشگاه به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد حسین‌زاده لطفی گفت: بخش‌نامه تقویم آموزشی سال ۹۵_۹۶ در تاریخ ۲۰ تیر به تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام و انتخاب واحد برای نیم‌سال اول تحصیلی ۹۵ از ۱۶ شهریور آغاز و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: کلاس‌های درسی این ترم از ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

حسین‌زاده لطفی با اشاره به اینکه دانشجویان نیمسال اول از ۱۰ تا ۱۴ مهر برای حذف و اضافه فرصت دارند، گفت: نیمسال اول تحصیلی در ۱۶ دی به اتمام می رسد و امتحانات این نیمسال ۱۸ تا ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۶ از ۲ بهمن آغاز و تا ۷ بهمن ادامه دارد، کلاس‌های این ترم نیز از ۹ بهمن آغاز خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت:  زمان حذف و اضافه این ترم تحصیلی ۲۳ تا ۲۷ بهمن ماه است.

حسین زاده لطفی خاطرنشان کرد: نیسمال دوم تا ۱۱ خرداد سال ۹۶ ادامه دارد و امتحانات این نیمسال نیز ۱۷ تا ۲۹ خرداد ۹۶ برگزار می شود.

وی درخصوص برگزاری ترم تابستان سال آینده دانشگاه آزاد نیز گفت: ثبت‌نام و انتخاب واحد برای ترم تابستان سال آینده این دانشگاه ۳ تا ۸ تیر ۹۶ خواهد بود و کلاس‌های این دوره از ۱۰ تیر ۹۶ آغاز می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویانی که برای ترم تابستان سال آینده ثبت می‌کنند در روز ۱۰ تیر سال ۹۵ می‌توانند اقدام به حذف و اضافه کنند.

حسین زاده لطفی با بیان اینکه ترم تابستان سال ۹۶ این دانشگاه ۲ شهریورماه پایان می یابد، تاکید کرد: امتحانات این دوره از ۴ تا ۹ شهریور ۹۶ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بخش‌نامه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۵_۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی برای تمامی واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه لازم‌الاجراست.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس