دانشجویان دکتری ماهانه ۷۰۰ هزار تومان وام می‌گیرند (95/4/28)

ایران کنفرانس

دانشجویان دکتری ماهانه ۷۰۰ هزار تومان وام می‌گیرند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از طرح جدید این صندوق در اختصاص وام ویژه به دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: براساس این طرح دانشجویان دوره روزانه ماهانه به صورت متوسط ۷۰۰ هزارتومان وام می گیرند.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح جدید صندوق رفاه دانشجویان در اختصاص وام ویژه به دانشجویان دکتری گفت: براساس این طرح ماهانه به صورت متوسط ۷۰۰ هزارتومان به دانشجویان روزانه دانشگاه های سراسری پرداخت می شود.

وی توضیح داد: ممکن است دانشجویی مشغول انجام پژوهش های کاربردی باشد و به جای ۷۰۰ هزارتومان، ۷۵۰ هزارتومان وام دریافت کند و یا اینکه دانشجویی دارای تحقیقات کاربردی نبوده و به صورت عادی ۶۵۰ هزار تومان دریافت کند، ولی در مجموع متوسط پرداخت ماهانه به دانشجویان مذکور ۷۰۰ هزارتومان است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان  با اشاره به رایزنی با برخی ازبانک ها از جمله  بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و ملت گفت: با اکثر بانک هایی که از توانگری  مالی برخوردار بودند رایزنی های لازم صورت گرفته است و برخی از آنها برای کمک به این طرح اعلام آمادگی کرده اند، درحال حاضر با دو بانک به مرحله نهایی رسیده و با یک بانک نیزقرارداد نهایی را امضاء کرده ایم.

وی ادامه داد: بعد از جمع بندی موضوع در کمیسیون دایمی صندوق رفاه دانشجویان، ثبت نام وام ویژه دانشجویان دکتری از اول مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

یزدان مهر با بیان اینکه کلیات طرح اختصاص وام ویژه دانشجویان دکتری در هیات امناء صندوق رفاه دانشجویان تصویب شده است افزود: شیوه نامه، سازو کار اجرایی و جزئیات آن در کمیسیون دایمی صندوق رفاه دانشجویان که با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده مرکز هیات امناء وزارت علوم تشکیل می شود، مشخص خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: سپس ثبت نام دانشجویان دکتری از اول ترم سال تحصیلی جدید آغاز و به تمام دانشجویان روزانه دانشگاه های سراسری ماهانه ۷۰۰ هزارتومان پرداخت می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس