دانشگاه تبریز محقق فرا دکتری جذب می‌کند (95/5/25)

ایران کنفرانس

دانشگاه تبریز محقق فرا دکتری جذب می‌کند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، از جذب محقق در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مقدم واحد با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود جهت انجام پروژه‌های اولویت‌دار و تقاضا محور از بین فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری داخل و خارج از کشور محقق فرادکتری جذب می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جذب محقق در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی که گروه تحقیقاتی فعالی در آن زمینه در دانشگاه تبریز وجود دارد صورت می‌گیرد، افزود: حداکثر زمان دوره فرادکتری یک سال بوده و در صورت احراز شرایط قابل تمدید برای یک‌سال دیگر خواهد بود.

به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز این دوره‌ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی  آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  04133393528و 04133348922 مدیریت امور فناوری دانشگاه تبریز تماس بگیرند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس