آغاز بازنگری برنامه های درسی دانشگاهی با قدمت ۵ تا ۱۰ سال (95/6/12)

ایران کنفرانس

آغاز بازنگری برنامه های درسی دانشگاهی با قدمت ۵ تا ۱۰ سال

معاون آموزشی وزارت علوم از آغاز بازنگری برنامه های درسی خبر داد که بین ۵ تا ۱۰ سال از بازنگری آنها گذشته است و گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه درسی از قدمت ۱۰ ساله برخوردارند که باید بازنگری شوند.

مجتبی شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازنگری برنامه های درسی گفت: بازنگری تمام برنامه های درسی که بالای ۱۰ سال از بازنگری آنها گذشته بود به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: بازنگری یک تعدادی از برنامه های علوم انسانی باقی مانده، که شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی در حال بازنگری آن است و امیدواریم به زودی آن را به اتمام رسانده و ارایه دهد.

معاون آموزشی وزارت علوم علوم تعداد برنامه هایی که بیش از ۱۰ سال از بازنگری آنها می گذرد را ۶۰۰ برنامه عنوان کرد و افزود: امسال و سال آتی تلاش خواهیم کرد تا برنامه هایی که بین ۵ تا ۱۰ سال عمر دارند را بازنگری کنیم.

وی با اشاره به تاکید وزیر علوم بر شناسایی رشته های بین رشته ای و جدید گفت: از برنامه های دیگر معاونت آموزشی شناسایی رشته های بین رشته ای جدید است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس