نتایج تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد آزاد اعلام شد (95/7/27)

ایران کنفرانس

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد آزاد اعلام شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1395 این دانشگاه در ساعت 19 امروز سه‌شنبه 27 مهر خبر داد.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی سال 1395 – دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه از ساعت 19 در سایت azmoon.com قابل دسترسی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نتایج قبولی اعلام شده در تکمیل ظرفیت یک پذیرش جدید بوده و به منزله از بین رفتن قبولی قبلی نیست، بلکه داوطلب پذیرفته شده مختار است بین این پذیرش و پذیرش اصلی خود هرکدام را که ترجیح داد، انتخاب کرده و در واحد مورد نظر ثبت نام کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین زاده لطفی درباره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 1395 (کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای) بیان کرد: این نتایج نیز تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس