استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از قانون‌گرایی در وزارت علوم (95/8/5)

ایران کنفرانس

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از قانون‌گرایی در وزارت علوم

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه  وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با عنوان «پذیرش دانشجو در موسسات غیرانتفاعی در مقاطع تحصیلات تکمیلی صرفا از طریق سازمان سنجش صورت می گیرد» را تاییدکننده این نکته دانست که حرکت در مسیر قانون، حبل‌المتین همه اشخاص، نهادها و مجموعه‌های مدیریت کلان کشور است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای آنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار مطلبی بر استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از قانون‌گرایی تاکید کرده است. در متن این مطلب آمده است:

«دانشگاه آزاد اسلامی نیز از تاکید موکد وزارت علوم درباره پایبندی به مقررات آموزشی کشور در همه سطوح و رد ادعای «استاندارد دوگانه» درباره مواردی از جمله پذیرش بدون‌آزمون دانشجوی تحصیلات تکمیلی در برخی موسسات غیرانتفاعی، استقبال می‌کند و از تهیه‌کننده اطلاعیه وزارت علوم درخواست می‌کند بار دیگر با مطالعه و بررسی اسناد پیوست ذیل این جوابیه که شامل تبلیغات گسترده محیطی و مجازی برخی موسسات آموزشی غیرانتفاعی زیر نظارت وزرات علوم برای جذب بدون‌آزمون دانشجوی کارشناسی‌ارشد است، نسبت به جامع‌بودن برآیند اطلاعیه فعلی و حرکت همه زیرمجموعه‌های آن وزارت‌خانه در مسیر قانون، تدقیق و بررسی دوباره به عمل آورد.»

در این مطلب هم‌چنین تصاویری از آگهی‌های موسسات مختلف برای پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی منتشر شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس